Thursday, January 4, 2007

▌Emmylou Harris〈A Love That Will Never Grow Old〉

A Love That Will Never Grow Old
Emmylou Harris

Brokeback Mountain Original Sound Track


柔和而堅毅(超喜歡這首歌)
REPEAT 之下,我想起去年北車唱片行的試聽機,水煎包的小店
還有沿著那條中華路的
逆向晚風......初春的空氣感受

Go to sleep, may your sweet dreams come true
Just lay back in my arms for one more night
I've this crazy old notion that calls me sometimes
Saying this one's the love of our lives.

Refrain:
Cause I know a love that will never grow old
And I know a love that will never grow old.
When you wake up the world may have changed

But trust in me, I'll never falter or fail
Just the smile in your eyes, it can light up the night,
And your laughter's like wind in my sails.

(Refrain)

Lean on me, let our hearts beat in time,
Feel strength from the hands that have held you so long.
Who cares where we go on this rutted old road
In a world that may say that
we're wrong.
-
睡吧 願你的美夢成真
只要再一晚 躺在我臂彎
偶爾如此呼喚我的瘋狂老套想法
它說這將是我們一生所愛

因為我知道有種愛永遠不老
我知道有種愛永遠不老

當你醒來的時候世界可能已改變
但請相信我 我將永不退縮 永不失敗
只要看到你眼裏的微笑 就能照亮整個夜晚
而你的笑 就像吹動我帆的風

靠著我 讓我們的心一起跳動
感受我 握著你手不放的力量
誰在乎我們即將繼續的旅程
在這個不承認我們的世界裏


{ 還沒有留言:'(......歡迎回應!}